Co robić?

38Obecnie biorę udział w dwóch procesach rekrutacyjnych, z czego każdy związany jest z innym stanowiskiem pracy. Do tej pory, w obydwu przypadkach udało mi się przejść na ostatni etap rekrutacji i nie mam zielonego pojęcia co zrobię, jeśli nagle okaże się, że zostałem wybrany jako najlepszy kandydat w obydwu procesach. Mam nadzieję, że do takiej sytuacji nie dojdzie i los sam wybierze ze mnie, bo w innym przypadku stanę przed bardzo trudnym wyborem.

Z jednej strony mam szansę zostać specjalistą ds. zakupów, specjalista ds. zakupów Łódź, zajmować się załatwianiem niezbędnych produktów dla fabryki, kontaktem z dostawcami i spotkaniami z klientami. W tej pracy zarabiałbym na początek 3,5 tysiąca złotych brutto plus prowizje, czyli całkiem niezłe pieniądze. Jedyną wadą tego stanowiska pracy jest szeroki zakres obowiązków i praca w stresie, której nie lubię.

Drugą możliwą opcją jest zatrudnienie jako account manager. Znowu będę miał możliwość zarobić sporo pieniędzy, bo za realizację planów sprzedażowych dostawał będę premię. Duże natężenie kontaktu z klientami to nie problem, jednak znów odstrasza mnie konieczność planowego realizowania planów, gonienia terminów i praca w warunkach stresowych.

Obydwa stanowiska pracy mają swoje wady i zalety, które moim zdaniem są dość porównywalne. Naprawdę nie wiem na jakim stanowisku lepiej bym się sprawdził i które bym wolał. Chciałbym, żeby to ktoś inny wybrał za mnie i nie dał mi żadnego wyboru.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *