Specjalista ds. zakupów pracownikiem o wysokich dochodach

pracownik o wysokich dochodachFirmy, w których występuje dział zakupów, a wraz z nim istnieje konieczność zarządzania procesami zakupowymi, potrzebują w swoim zespole specjalistę ds. zakupów. Głównym zadaniem tego pracownika jest dopilnowanie, aby organizacja działu zakupów była na najwyższym poziomie. Mimo że stanowisko może wydawać się dosyć łatwym zajęciem i wielu osobom zakupy kojarzą się wręcz z przyjemnością, to trzeba zdawać sobie sprawę z ogromu zadań, jakie musi wykonać specjalista ds. zakupów.

Zadania są uzależnione od profilu działalności firmy – inne obowiązki czekają na specjalistę w firmie dystrybuującej artykuły spożywczej, a inne w firmie dystrybuującej np. stal inżynieryjną. Jednak zwykle część obowiązków jest podobna, tj. przeprowadzanie negocjacji z dostawcami i stały kontakt z nimi, dbanie o terminowość i realizację zamówień, ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie (w szczególności z działem planowania), a także śledzenie stanów magazynowych przedsiębiorstwa.

Za tak dużą liczbę zadań czeka oczywiście wysokie wynagrodzenie – zarobki te wahają się między 3500 a 6500 złotych brutto, w zależności od wielkości firmy i regionu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *