Wymagania rerkutacyjne

Aby móc ubiegać się o pracę w charakterze specjalisty ds. zakupów w jakiejś olsztyńskiej firmie, należy spełnić szereg warunków stawianych przez pracodawców organizujących nabór, specjalista ds. zakupów Olsztyn. W zależności od branży działalności firmy, indywidualnych upodobań pracodawcy i polityki firmy, wymagania stawiane kandydatom mogą się różnić pod względem ilościowym i jakościowym. Analizując ogłoszenia skierowane do specjalistów ds. zakupów na terenie Olsztyna można wyciągnąć wspólny mianownik dla wszystkich ofert pracy, na który składają się najczęściej pojawiające się warunki ubiegania się o pracę. Wymagania te można podzielić następująco:

8Wymagania i kompetencje zawodowe:

  • wykształcenie wyższe, najlepiej – techniczne,
  • 2-3 lata doświadczenia pracy w dziale zakupów,
  • ogólne rozumienie procesów nowoczesnej produkcji,
  • wiedza z zakresu branży reprezentowanej przez firmę oraz pozyskiwanych materiałów bezpośrednich i niebezpośrednich,
  • świadomość zasad generowania kosztów w firmie,
  • umiejętność obsługi komputera,

Wymagania osobowościowe:

  • zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
  • dobre zdolności organizacyjne,
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.

Komentarzy (2)

  1. Andrzej

    A co jeśli ktoś ma wykształcenie techniczne, ale nie ma doświadczenia zawodowego? Czy ma szansę na pracę na stanowisku specjalisty ds. zakupów?

  2. Eliza

    Andrzej to zależy od pracodawcy. Wymagania mogą być różne. W naszej firmie przyjęto osobę na to stanowisko świeżo po studiach i muszę przyznać, że się sprawdza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *